منتدى الاماكن
منتدى الاماكن
منتدى الاماكن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاماكن

منتدى الاماكن

الرئيسية8أحدث الصورالتسجيلدخول
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) 1310 ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) 1411
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 43 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 43 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 112 بتاريخ الخميس 7 يوليو - 0:38:20
المواضيع الأخيرة
» 2020-10-29
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف الزعيم الجمعة 30 أكتوبر - 1:23:20

» طريق الحلقة 6
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف الزعيم الأربعاء 23 مايو - 15:51:29

» مسلسل الخاوة الجزء الثاني - الحلقة 6 Feuilleton El Khawa 2 - Épisode 6 I
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف الزعيم الأربعاء 23 مايو - 15:47:13

» سجل حضورك بذكر اسم من أسماء الله الحسنى سبحانه وتعالى
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف queen الثلاثاء 17 يونيو - 16:20:54

» عيد فطر سعيد
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف A-Prince الخميس 8 أغسطس - 13:22:54

» الــوفـــــــــــاء
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف faracha الإثنين 29 يوليو - 4:58:21

» موجز أنباء الشعـــــور...!!
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف queen الأربعاء 9 يناير - 16:26:15

» طول الأظافر "يخربش" الصحة!
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف عاشقة الجنة الأحد 9 ديسمبر - 11:38:46

» سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف Mira السبت 11 أغسطس - 17:38:45

» هل تعلمت من الحياة بهذه الصورة؟؟؟؟؟؟
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف Mira السبت 11 أغسطس - 17:25:18

» وصفة رمضانية
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف faracha الجمعة 3 أغسطس - 18:46:48

» بعض الصور من مدينة جيجل
ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1من طرف JiNa الثلاثاء 24 يوليو - 18:40:04

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

اهلا بك يا
عدد مساهماتك 0 وننتظر المزيد

ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)

مـــى
JiNa
beauty angel
الزعيم
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الزعيم
المدير العام
المدير العام
الزعيم

مبسوط

بطاقة الشخصية
الوطن:
حالتك في المنتدى:

ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Empty
مُساهمةموضوع: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الأحد 27 سبتمبر - 18:01:49

السلام عليكم
كلمة تريد ان تقولها
شفافية وكلام من قلبك شاركنا ببسمتك التى سوف تبقى ذكرى لكل انسان وعضو هنا
شاركنا احاسيسك وشعورك شاركنا افكارك واراك
الموضوع هو ان تصف كل عضو في المنتدى ترا ان له صفات مميزت
كل عضو ومن هو
وانا شوف ابدا
sad angel
سالي برنسيسة المنتدى وسام الجدارة عضو التى لا تحب الا القمم العالية
دموع
مي بسمة المنتدى العضو الذي لا منازع له شفافة صاحبة الحضور الدائم
Sad
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من عندكم
بسمة المنتدى
منى محامية المنتدى قمة السيطرة والتحكم والمسؤولية وتحية مني لهذه الشخصية الرائعة
وباركتي في حياتك من كل عضو هنا
rachid2888
مجنون المنتدى اعصار المواضيع الرائعة صاحب السياسة والقوة والحضور الدائم
faracha
سارة فراشة المنتدى وصاحبة الاناقة والموضا والرد السريع وتحياتي لها وتمنياتي بالعودة الممنونة لنا
jina
جنيا شاعرة المنتدى واقعية وشديدة الملاحظة واحب ان القبها ب فذائية غزة لتمسكها بمواضيع غزة
dido
خالد بحر المنتدى من غموضه تجد امواجه متوترة صاحب الغزواة المفاجئة والقرارات الصارمة واليه اجمل تحية وسلام مني ومن كل اعضاء المنتدى
karimou82
كريم فيلسوف المنتدى صاحب الجدارة في الاسلوب دقيق الرد فصيح اللسان تحياتي
رونة رؤى
ام روان القلب الحنون واختو المنتدى مواضيع هادقة ومكان لا هو كرسي ولا عرش بل رباعية من الخيال تحياتيي لك ام روان
ميما وروضه
حكيمة المنتدى واخت الجميع حضورها حكمة ومجالسها فرحة عطر من الابتسامة لا تعرف الحزن ولا الزعل
عاشق الذوق
عندليب المنتدى عاشق الابداع وصاحب الافكار والراعي الرسمي للمنتدى تحياتي يا اخي
Mohamed
محمد شيخ المنتدى وامامنا هههههههه تحياتي لك اخي قليل الكلام مواضيعه تمس الصميم
همسه حالمه
سمر الحارس الامين للمنتدى رغم قلت مواضيعها االا انها دائمت الحضور تتبع الصمت
تراقب المواضيع تستفيد قليلة الردود احب ان اترك اسمها كما هو همسة حالمه لانها بجد حالمه
bboysid
عبقور والمبتكر وحلال المشاكل سيدو
ملاك
زهرة المنتدى ونتمنى حضورها الدائم
al3asseli
اديب المنتدى
شكرا لكم
لقد تم الترتيب حسب المساهمات واسف ان نسيت احد ولكم الحق باضافة اسمائكم
في هذه القائمة
شاااااااااااااااااااااركونا
دع قلبك يحكي والشرط تقبل نظرة الناس لك ولا تغضب من ارائهم
وهذا الموضوع سوف يعرفك من انت
شاااااااااااااركنا
https://al-amakin.ahlamontada.net
beauty angel
مشرف عام
مشرف عام
beauty angel

مبسوط
انثى
المزاج : بخـــير والحمد لله علي كل شيئ

بطاقة الشخصية
الوطن: مصر
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: شكري وتقديري   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الأحد 27 سبتمبر - 18:35:28

الله عليك يا زعيم حقا زعيم علي حق
ونعم الوصف والمشاعر النبيلة
شكرا اليك وانت حقا زعيمنا وقائد لنا بهذا المنتدي الحبيب
التقينا هنا واجتمعنا هنا علي كل خير وعرفنا اناس حققيون احبناهم حقا وعشنا معا باجمل اللحظات واكن بداخلي كل احترامي وتقديري لهم
انت يا زعيم نعم الاخ والصديق لا يضاهيك زعيم غيرك فانت حقا مبدع ومتالق بهذا المنتدي وانت من تستحق الجدارة والتقدير والتميز لجهودك الرائعة المنشودة بمنتدانا وحضورك الدائم وحرصك علي ان نظل دوما يدا واحدة
فانا ادعو من اله ان يحمينا جميعا نمر بالغياب والبعد ونمر بالمشاك ل والوحدة واصعب الاوقات لكن بالاخر بنرجع لبيتنا الثاني منتدانا الغالي واخوتنا الغالين
فبقلبي كل شكري وتقديري واحترامي وحبي في الله لكل اخت واخ بهذا المنتدي الغالي
وهذا كلامي من كل قلبي واله شاهد عليه
اختك بالله سالي
JiNa
مشرفة الاعضاء
مشرفة الاعضاء
JiNa

مبسوط
انثى
المزاج : الحمد لله

بطاقة الشخصية
الوطن: الجزائر
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الإثنين 28 سبتمبر - 2:12:41

سلام الله عليكم.

أولا بارك الله فيك زعيم وفي عقلك المدبر فكرتك رائعة
ولكن شوي صعبة لأننا سوف نصف كل واحد .

زعيم بالنسبة للوصف الذي قدمته لي اشكرك
وأقول لك يالتيني كنت حقا فدائية غزة وشاعرة
فأنا لست سوى عاشقة لغزة وشعيرة صغيرة دوما تطمح
لتحقيق ما قلت يا زعيم وشكرا مرة اخرى.

sad angel
سالي أختا وصديقة المنتدى أحبها كثيرا والمنتدى يعاني من غيبها
بنت رقيقة جدا وتحب الصور الحزينة كثير
وهي صحفية ممتازة .تحية جينرال.والف تحية لك سالي.

دموع
مي يامي هي حببتي بجد صديقة ورفيقة بنت كثير رومانسية
ووفية تحب الكل فيها شيئ أحسو دوما قريب من قلبي أحبها
وأحب كل شيئ فيها وأوجع رأسها دوما والياهو قريب يغلق
من كثر كلامنا ونقاشاتنا هي تضربني لما تعصب
علي وأموت لما تعصب وأكره حالي لما تزعل.فهي روعة.
وسلامي لك مي.

الزعيــــــــــــــــــــــــــم
ها زعيم واش ندير فيك اليوم جابك ربي
هدا Sad يا جماعة غني عن تعريف مخرب العقول داهية
زمانو أفكارو لا أعرف من أين يأتي بها هو خبيرفي الحروب
مرات تجد عسل ومرات أسد .وإن وصفته بكل جدية أقول
إنه أخا لم أعرفه بعد أحترمه كثيرا أراه انسان حساس ويغضب
سريعا ويلاحظ كثيرا ومحبوب بزاف فتحياتي لك أخي مروان.

بسمة المنتدى
منى لم اتعرف عليها كثيرا ولكن كنت أراها دوم التواصل مع المنتدى
ومجهودها شهد له الكل فهي المحامية كما قال Sad أحترمها
فهي أختنا الكبرى.وتحياتي لك منى.

الأخ رشيد
اه يا أخي رشيد لن أجد وصفا لك صراحة أحسه غريب
لبعض الشيئ فكان واضع صورة اسد ترعبني كثير
أحس نفسي في استوديو أمثل فيلم رعب أو غابة أمزون أتجول فيها
وبعد ما تخلص منها أعلن حالة طوارئ في منتدى
وفتح لنا غرفة إسعاف خاصة وحماية مدنية .بدون زعل خيو.
اراك انسان وطني وتحب وطنك تحب النقاش والتحليل وهو كان عندنا أسير.تحياتي

faracha
هي كتكوتة المنتدى آراها مرحة وتحب المزح وتحب كثير الأزياء
وأخر تطورتها وهي بحق فراشة
فأحلى سلام لسارة

dido
الأكيد أني لن أوصفه أكثر من أخوه Sad
ولكن أقول أنه كان زماناً إعصارا والآن طال غيابا
تحياتي للأخ خالد.

karimou82
أخي الكريم كريم متألق في سماء المنتدى إحترامي لك أخي ردودك دوما تكون دقيقة
والكثير من مواضيعك هادفة ورائعة وهو يهتم كثيرا بصداقة ومواضيعها.تحياتي لك

رونة رؤى
أختنا وحبيبتنا دوما منورتنا بمواضيعها ومواضيعها هادفة راقية
نحبها كثير ونحترمها وسلامي لك ولروان.

ميما وروضه
ميما أمنا واختنا قضينا معاها أيام كثير حلوى إمرأة كثير حبوبة
أحترمها كثير ويارب يديمها لعائلتها وتكون لهم الأم الصالحة الف تحية سلام لكي ميما.

Mohamed
كم كنت ألاحظ من خلال مواضعه انسان كثير ناضج وحكيم
مواضيعو كانت تفيدنا دوما .فحترامي لك أخي الكريم.

همسه حالمه
همسة وهي فعلا همسة بنت تحب الصمت ورومنسية كثير
حنونة وقلبها كبير أحترمها كثير وبحبها الف تحية همسة.

bboysid

صاحب البرامج ومحلل المشكلات تحياتي أخي.

ملاك
لم أتعرف عليها كثيرا ولكن سمعت أنها حبوبة و كلنا نحترمها سلامي لك.

al3asseli
مواضيعو في منتدى هادفة وطريقته واسلوبه راقي.

,اخيرا شكرا أخي مروان على موضوعك ونشاله يبقى دكرى للمنتدى ولكل عضو فيه .
اعتدر إن أخطأت في الوصف فان اخطأت اطلب فسماحة منكم فتقبلو كلماتي

عدل سابقا من قبل jina في الجمعة 30 يوليو - 1:25:35 عدل 1 مرات
الزعيم
المدير العام
المدير العام
الزعيم

مبسوط

بطاقة الشخصية
الوطن:
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الإثنين 28 سبتمبر - 2:18:51

والله ومن غير مجاملة
قمة الاجابة وقمة التنظيم واواواواواواواواوواواوواوا
باااااااااااااااااااااااااااااااارك الله فيك اختي جينا ربي يخليك
والله بجد عجزت كلماتي لشكرك والله فكرتي طبقتها
شكرا
وبالنسبة لوصفك لزعيم اعتقد اني ادنى من وصفك واعظم من كلمة اخ
لانك اخت غالية
والحمد لله على الصحبة المباركة
رغم الحروب بيني وبين حواء لاني احترمكم ووفي لكم
تقبلي ملاحظاتي
ولا شاااااااااااااااااااااااااااااركونا وارجو ان يكون التنظيم زي رد جينا
وسوف يتم حذف هذا الرد بعد بسمات كل الاعظاء
تفضلو
ضع بسمتك
beauty angel
مشرف عام
مشرف عام
beauty angel

مبسوط
انثى
المزاج : بخـــير والحمد لله علي كل شيئ

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الإثنين 28 سبتمبر - 2:42:43

شكرا اليك يا زعيم ممرسيي كتي اليك يا جينا وانا عن جد بحب كتيرواليك معزة كبير بقلبي شكرا جزيلا ليكي حبيبتي
وانا بجد سعيدة كتير بالموصوع والبسمة دي وعارفة اني واله ما راح اوفي حق كل واحد فيكو باللي بقلبي انا حبيت المنتدي ده بجد والاشخاص الا فيه بجد بجد نعمة واوفي وارق اشخاص واخوة وصداقة غالية

ومعلش با زعيم انا ما كنت فاهمة الفكرة من الاول وما كنت عارفة ااناانا كمان اكتب
راج ارد تاني واكت بسمتي

دموع ........
بجد بحبها كتير وبعتبرها اخت عزيزة كتير علي قلبي واله يديم المحبه ما بينا وهي بنت كتير عسوله وتحب الناس وتحب الخير للجميع رغم المدة القليلة الا عرفتها فيها بس حاسة ان من سنين وانها صديقة العمر هي اصبحت من اكتر الاصدقاء والاخوات المقربين لقلبي ............تحياتي وتقديري ليكي يا اختي صديقتي االغالية

Sad فقد وصفتك بالاخ ونعم الاخ ونعم الصديق وجدير حقا بكل الاحترام والدقدير ولقب السايكو حقا ليك انت وبس سايكو سايكو بدون جدال وانت من تستحق الجدارة والتقدير يا زعيمنا فانت مبدع حقا وبقمة الوفاء والاخلاص والطيبة والحب للجميه الله يحميك
فتحايتي وتقديري اليك

جينا ...............بجد يا جينا انا عندي كلام كتير لوضفك فانت نعمة الانسانة انايمكن مو مقربة منك كتير بس سبحان الله في ناس بنحس بمعزة غريبه ليهم بقلوبنا حتي لو ما نكون قريبين منهم وانا بج بحس بيكي بقلبي كتير وما احبك تغيبي عننا ابدا بجد انتي محفورة بالقلب وبجد انت حقا عزيزة كتير كتير بقلبي وانتي انسانة رائعة و بيعجبني كتير شخصيتك وكلماتك ومشاعرك النبيلة اتجاه اخوانا بفلسطين بتخاليكي حقا انسانة جديرة بالاحترام حقا تدل عهلي جمالك وبتمنالك كل خير وانت انسانة حقا رائعة

بسمة المنتدي ..................... انا الان بتمنالها السعادة الدايمة من كل قلبي وتكون سعيدة يبحياتها الجديدة مع شريك عمرها .... وهي اخت كريمة وجيرة بالقيادة والالتزام والاحترام فانتي حقا بسمة لنا جميعا
فاتحياتي الي يا مني

رشيد ................برغم المدة القليله الا عرفتها بيك الا اني متخيلة انك شخص كتير حنون ومميز ومرح كتير بجد مدوخنا معاك يا رشيد مش عارفة اعمل فيك ايه وحلو كتير الحديث معاك وفي وموثوق فيه كتير وايضا تستحق القيادة

سارة .................سارة حقا فراشتنا مثل ما قالت جينا مرحة كتير وبسمتها جميلة كتير وبحب برائتها وبحس ان طيبه العالم بقلبها وبحبها جدا وبتمنا لها كل الحب والحنان سارة جميلة جدا جواها وقلبها وصفائها بجد يجبر اي حد انه يحبها اله يحميكي سارة

خالد.....................بجد يا خالد متاثرة بغيابك كتيرانت اخ عزيز ما كنت اتمنا كل هذة الغيبة وانت شوية غامض بس غموض مع طيبية كبيرة واشتقنا لخفة دمك وبتدخل علينا بكل بهجة وصفاء اتمنا تعود من جديد وبدعو من ربي بجد ترجع لان وجودك بالمنتدي بيخلي معني تاني ليه

كريم ................بتعجبني يا كريم بمواضيعك بحس انك بتتكلم عن لساني وبتعبر كتير عن الا جوايا وانت لديك قدرة موثوق فيها وشخص مبدع بكل افعاله وبحترمك جدا

ميما ..............بعتبرك يا ميما اخت كبيرة لي وبحب كتير الحكي والكلام معاكي فمثل ما قال مروان حكيمة منتدانا والقلب يشرح ليكي كتير يا ميما واتمنالك السعادة والخير دايما واتمنالك تشوفي بناتك اجمل واحلي البنات بجد فتقبلي احترامي

سمر .................الله يحميكي كتير يا سمر انتي رقية كتير وكتير وبتحبي الهدوءرومانسية ممكن تكوني غامضة بعض الشيئ لكن قلبك كتير ابيض وخجول والحزن الا جواكي بيخاليكي كتير مميزة واتمنا دايما يا سمر من قلبي ان ابتسامتك تملي العالم وتملي حياتك وبحبك كتير

محمد ...................حقا يا اخي انا بحترمك كتير وبحترم صمتك وهدوءك وحاسة بالوقارة بيك فانا لم اعرفك جديدا بس صمتك يدل كتير علي قو ة شخصيتك

لاونة ورؤي .................بجد هي الرقة كلها وكلها حنان وطيبة وقلبها كتير مليان بالخير والحب اله يحكيمي فاحترامي لكي فهي نعم الاخت بجد

bboysid.................واناايصا لا اعرفك بس انت واضح من مواضيعك انك مثقف وانا مش هدخل بشخصيتك لاني لم اعرفك جديدا بس بشكرك كتير علي مواضيعك لاني بحتاجها ومفيدة حقا

ملاك.................الله يحميها انا ما بعرفها بس اكيد لما تختار الاسم ده هتكون جميلة كتير من جواها
عاشق الزوق ................... بجد يا حليم سعيدة كتير بمعرفتي بيك انت حقا انسان رائع وعطوف جدا واليط طيبة غريبة ممكن تنقلب فجاءة بس حقا وجودك هنا ومعرفتي بيك غالية جدا فانت فعلا اخ وصديق كتير وفي وبمنتهي الحكمة وانا اكن لك احترم شديد جدا اله يكرمك ويوفقك بحياتك

al3asseli.............حقا يستحق الاحترام اله يرعاه ويحفظة ودوما

وبالاخر بجد انا مكن ما وفيت بعض لاشخاص حقهم الا بقلبي هناك البعض بجد له بقلبي الكثير والكثير بس كل الا اقدر اقوله اني بجد بتمنا كل الخير والمحبه لكل عضو بالمنتدي وبجد انا بحس اانا اخوة وانا اعزف لحن الاخوة لكم يا اخوتي
فتقبلا كلماتي البسيطة واتمنالكم الخير ديما
سالي

شكرا يا زعيم

عدل سابقا من قبل sad angel في الإثنين 28 سبتمبر - 15:35:47 عدل 2 مرات
الزعيم
المدير العام
المدير العام
الزعيم

مبسوط

بطاقة الشخصية
الوطن:
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الإثنين 28 سبتمبر - 2:56:18

شكرا يا برنسيسة المنتدى
رد تحفة وكلام اكيد من القلب
وياربي ما يحرمنا من كل الاعضاء وكل الحضور
شكرا لتفاعلكم بجد
مـــى
نائبة المدير
نائبة المدير
مـــى

مخربها
انثى
المزاج : كلون تراب ارضـــى

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الإثنين 28 سبتمبر - 4:35:55

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
والصلاة والسلام على من اتبع الهدى وعلى سيدنا محمد وعلة وصحبة اجمعين

بسم الله الرحمن الرحيم
بالاول بس شكرا جزيلا يا مروان على موضوعك اللى تسمحلى اعتبرة من اقوى الافكار بالمنتدى
ومن اروع الموضوعات التى وضعت فى منتدى الاماكن
شكرا لك كتير

وتانيا مش عارفة صراحة اقول اية اكتر من انى فعلا كل يوم بتاكد انى مش بكسب اصدقاء بس ولكن اخوة غاليين عليا جدا وبتمنى من ربنا ما يحرمنى منهم ابدا ونظل على الخير ونجتمع علية دايما واذا ما كتب لينا لقاء بالدنيا بيكون لنا لقاء عن المولى عز وجل تحت عرش يوم لا ظل الا ظلة
شكرا لك زعيم على كلامك وانتى يا جينا وسالى ابكتونى من الفرحة بجد
ربنا يبارك فيكم وفى الجميع

اسمحلولى ان اضع بسمتى وان اطل من كل من ساصفة وساتذكرة انى حقا مهما وصفت لن اوفى اى شخص حقة ولكن ساحاول ولو بالبسيط

بسم الله

sad angel
سالى هى الانسان والصديقة والاخت التى تظهر فجاة دون استئذان لتطرق باب القلب وتدخل بكل هدوء وطيبة وحنان ورقة لتجلس وتتربع بالقلب وتقدم اليك دون ان تنتظر احلى وارق واجمل معانى الاخوة والصداقة
صحيح لم اعرفها منذ وقت طويل ولكن اشعر انى اعرفها من وقت طويل جدا جدا وانها مقربة جدا كمان كل اللى يعرفها لا يعرف الا انة يحبها ويحب وجودها وانة يتكلم معاها

تحية معطرة بكل معانى الاخوة والصداقة اليكى يا سالى

Sad ......
صراحة ان Sad صعب وصفة كتير لانة كتير مميز كزعيم وانسان تشرفت يوما بانى عرفتة
وانى شاركت معة فى هذا الصرح الذى يحاول ان يبنية وان شاء الله بالتوفيق
Sad لم اعرفة زعيم ولكن عرفتة بالسايكو وكان صحيح سايكو ولكن سايكو مميز لانة ونعم الاخ والصديق اثبت Sad انة يوجد بالعالم اشخاص رائعين يعرفون ان يقدموا الكثير دون ان يطلبوا مقابل ولكن كل ما يتمنوة من قلوبهم البراقة الشفافة ان يروا البسمة على شفاة الجميع
وان يعيش الجميع حياة سعيدة
عندما تحتاجة تجدة دائما موجود يساعدك ويساندك ويتمنى لك الخير والسعادة
كلماتة وخواطرة من اروع الكلمات التى اقراها كثيرا اجدها تصف احوالنا وقلوبنا جميعا لتعبر عما نشعر عنة ببراءة وبساطة وابداع واحب ان اطلق علية المبدع المجهول لانة يحب ان يعمل فى صمت
سواء كان مروان او السايكو او Sad فاسمحولى ان اقدم الية اجمل وارق معانى وكلمات الشكر والاحترام والتقدير على كل شيئ وان اقول انى افخر انى تعرفت علية يوما

بسمة المنتدى ..........
منى حقا من اجمل الشخصيات التى عرفتها يوما كان احلى وصف هو انها بسمة المنتدى لانها فعلا بسمة عندما تدخل المنتدى تضفى روح جميلة على المنتدى وخاصة لما نتكلم معاها دايما تضحكنا وتخلينا كلنا سعداء احب جملة كتير تقولها (حد عايز لب )تموتنى من الضحك شخصيتها ماشاء الله قوية وصريحة وتتميز بثقتها القوية فى نفسها وزى العسل ماشاء الله وكمان لما بتصر على شيئ بتحققة وعنيدة مووووووووووت موت
صراحة افتقدها جدا وافتقد روحها ووجودها الجميل

تحية اليكى يااختى الغائبة ربنا يوفقك بحياتك يارب ترجعيلنا ونشوفك تانى

rachid2888
رشيد بجد قصة لوحدة زى ما بنقول دماغ لوحدة شخصيتة كتير محبوبة وطيبة وكتير قوى فى حربنا ضد ادم ومغلبنا معاة كتير الاانة من اعز الاصدقاء والاخوة تواجدة فى المنتدى دائما مميز ومهتم بالجميع بشكل رائع جدا دائما محب ان تجد اطلالتة وبصمتة فى كل مكان فى المنتدى
وافكارة كتير قوية ومميزة عندما تتحدث معة تجد فية الشخص الراقى صاحب الاراء التى تميزة عن غيرة وهو فعلا نعم الاخ والصديق دخل قلوب الجميع بسرعة وفى وقت قصير الاانة يشرفنا وجودة معنا ومعرفتنا بة

تحية اليك اخى وشكرا لك على كل ما تقوم بة

faracha
فراشة او سارة او كما احب ان اسميها فراشتى لانها فعلا ارق فراشة واحلى بنوتة شفتها
رقتها وزوقها وقلبها الصغير الرقيق من اروع الاشياء فيها تعلقت بيها كتير وكثيرا ما اجد فيها ارق والطف الاشياء فى اى فتاة لها اطلالة رقيقة جدا و لها وجود وهدوء من نوع خاص جدا
دمها زى العسل وكتير يتجمعنا اشياء متشابهة مثل حبنا للشيكولاتة عندما تحدثها لا تمل ابدا من الكلام معها بالعكس تجدك تناقشها فى موضوع تلو الاخر وتشعر بالسعادة بوجودها معك
وتحزن جدا اذا قامت تحس انك فقدت شيئ
اسمها فراشة وحقا هى فراشة قلبى
ربنا يخليها وما يحرمنى منها ابدا

سارة فراشتى لا اعرف كيف احييك ولكن ما اعرفة انك اختى الغالية وصديقتى العزيزة على قلبى جدا رربى ما يحرمنى منك غاليتى

jina

اة من جينا صراحة اعجز عن الوصف مش عارفة اقول اية بجد انسانة فاقت الوصف لها بريق يخطف القلوب جينا اخترقت قلبى بعد اول مرة عرفتها فيها اجد فيها دائما كثير مما كنت تمناة فى شخصيتى وجودها يجعلنى اقوى وافضل تجعلنى اعترف بما فى داخلى ببساطة وهدوء ودون ان اشعر
اجد فيها الاخت والصديقة والطبيبة للروح والقلب اعشق ضحكتها التى تبدا من القاهرة لتلف كل العالم ضحكتها تجعل الجميع يضحك من قلبة وخاصة عندما تحكى عن المطبخ
شخصية كتير صريحة وقوية وما اروع فيها هو تمسكها بالقضية الفلسطينية وحبها للاقصى
فعلا افخر انى اقول عنها انها قدوتى وانى فعلا لو ما عرفتها كنت خسرت الكتير والكتير
ومثل ما قالت يمكن يخافوا على الياهو ويقفلوة من كلامنا فية طوال الوقت الا انة صراحة ما امل من الكلام معاها ابدا واتعلم منها كل يوم الجديد والجديد واعشق سهرتى معاها

كل الاحترام والتقدير والحب والاخوة لكى اختى جينا
ربنا ما يحرمنى من وجودك بحياتى ابدا غاليتى

dido
خالد الصديق والاخ الغائب عنا والحاضر فى قلوبنا الله يكرمة مكان ما هو موجود ويبارك فية
صراحة خالد بالنسبة لى لا استطيع ان اصفة باقل من اخى الكبير لانة فعلا وجدت فية اخى الكبير الذى دائما كنت اتمناة وجودة وافكارة وتصوراتة وكلماتة تختلف عن كل اى شخص اخر تجد فية العمق والقوة والايمان طموحة دائما يدفعك لان تتمسك انت ايضا باحلامك وتمنياتك
حكمتة ورعة تفكيرة تجعلك تتعلم منة دون ان يدرك هو ذلك يؤثر فيك بطريقتة الخاصة لتتاثر بة وتقتدى بة
صداقتة ومعرفتة كانت كنز كبير جدا ورحيلة ترك فراغا كبيرا والما بفقدان اخ كبير بقمة الروعة والانسانية

تحية اليك اخى اينما كنت واتمنى ان تجد السعادة فى كل درب من دروب حياتك

karimou82
كريم صحيح ان بداية معرفتى بة لم تكون موفقة الاانى احب ان اعتذر لة على كل شيئ سابق
الاانة بحق شخص مثقف جدا وموضوعاتة وكلماتة بقمة الحكمة والجمال لدية قدرة فائقة على الابادع فيما يكتبة ويقدمة ولا يسمح لاى شخص سوى ان يحترمة وبقدرة

فشكرا لك اخى وكل الاحترام والتقدير لك

رونة رؤى

ام روان يا سلام عليها ربنا يخليها ويحمى لها بناتها واولادها جميعا هى مش ام روان وحدها ولكنها ام لنا جميعا واخت كتير رائعة وطيبة جدا وبقمة الحنان والرقة
تجعلك تتقرب منها وتحدثها وانت مشتاق للقائها دائما تحب الجميع وكلماتها دائما تجعلك تخجل منها لانها بقمة الزوق والحنان الا انها وللاسف قليلة التواجد ولكن عندما تجدها تشعر بالامان
والسعادة والشوق لها

اشتقنا اليك ام روان ويارب تكونى معانا دايما
كل الاحترام والحب والتقدير لكى

ميما وروضه
ام ميما دى بجد هى حكيمة حكيمة المنتدى وحكيمة فى كلامها وفى وجودها بحياتنا
لما تتكلم تفكرنى بامى وهى تنصحك وتوجهك بكل حب وعطف تحس فعلا انها تخاف عليك مثل اولادها صراحة عمرى ما حسيت معاها انها اكبر منى برغم كلمها وحكتها الا انها بتعرف تشعرك انها مثلك فى العمر والتفكير فيها ماشاء الله تفاؤل وحب ورضا يكفوا العالم
لها حضور من نوع خاص ووجودها دايما يقربك منها اكتر واكتر تشعر انها تستوعبك جواها
غيابها بيخلينا نفقد الكثير وبتوحشنا جدا جدا

يارب ترجع تانى ونشوفها دايما معانا
تحية اليكى ام ميما وحشتييييييييييييييييينى موووووووووووت مووووووووووووت

Mohamed
يمكن انا ما اعرفة كويس بس اللى متاكدة منة انة شخص بقنة الاحترام والاخلاق والادب
موضوعاتة دائما تقربك من الله عز وجل وتفرض عليك ان تقراها وتستمتع بيها
لا يعرف ان يقدم الا كل مفيد وقيم وجميل

شكرا لك اخى بارك الله فيك وكل التقدير والاحترام لك

همسه حالمه

سمر سمر سمر سمر سمر دى انسانة بجد قممة الطيبة اللى فى الدنيا فى قلبها جواها نقااااااء وطيبة حاجة غريبة بجد بحبها جدا جدا لانها فعلا قريبة من قلبى اوى الا انى بجد بزعل وبضايق من حزنها اللى مسيطر عليها الا انى عمرى ما بضايق او ازعل منها ابدا لانى عارفة هى اد اية جميلة وروحها حلوة اوى وبتحب كل الناس بجد حتى لو هى مش بان عليها دة او حتى متكبمتش معاهم بتتمتع بحب كل لاللى يعرفها وبيكونوا سعداء جدا لما يشفوها سعيدة
ممكن تعتمد عليها دائما فى اى حاجة وتثق فيها جدا وانت مطمن انها بير عميق جدا

سمر بجد ربنا يكرمك ويعينك ويرزقك بالسعادة دايما
ربنا يخليكى وما يحرمنى منك

bboysid
عبقرى ومبرمج الاماكن صراحة ما اتكلمت معاة ابدا بس تعجبنى ما يقدمة دائما واستفيد منة فى كل شيئ وبرامجة بجد تحفة وممتازة ومختلفة جدا

شكرا لك اخى تحية لك

al3asseli
صاحب اقوى موضوعات دينية ودائما متميز بمجهودة

شكرا لك اخى ربنا يكرمك ويبارك فيك ويجزيك خير على كل شيئ

عاشق الزوق
المميز المختفى بجد ربنا يكرمة على موضوعاتة وافكارة واخ ونعم بجد دايما بيسال وما بيتاخر
وافكارة دايما جميلة ولو اتنفذت مظبوطة هتاثر جدا فى حياة الكتير اوى اولهم احنا
طيب اوى وكمان ومرح كمان جدا

حليم ربنا يوفقك فى حياتك انت تستحق كل خير وربنا يكرمك ويجزيك خير على كل اللى بتعملة تحياتى واحترامى لك اخى

dead-gothica

خولة يمكن ما اتكلمت معاها كتير وظروف حديثنا كانت غريبة شوى الا انى اللى اعرفة انى بجد حبتها جدا لانها ليها حاجة مميزة جدا كمان هى لذيذة وطيبة جدا
ربنا يحميها ويبارك فيها

فى كمان ناس كتير اتمنى كانوا موجودين معانا لانى فعلا اشتقتلهم زى ملوكة 55 ودودو اختها بجد اختين حلوين وزى العسل وكمان شمس الصباح وحشتنى اوى اوى وكمان ملاك وصفاء بجد دى عسل موووووووت وطيبة اوى اوى وملك الاحساس المتختفية دائما والهادئة جدا وغيرهم الكتير

انا عارفة انى طولت جدا بالموضوع والدر وفعلا كل كلمة كتبتها هى من قلبى

ربنا يحميكم ويبارك فيكم جميعا وما يحرمنى من اخوتكم وصداقتكم الغالية على قلبى
ربنا يخليكم

متاسفى يا زعيم بس دة موضوع اعتبرتة من القلب واذا كان بيبقى ذكرى لازم اوفى كل شخص ولو جزىء بسيط من حقة

شكرا واسفة للتطويل

عدل سابقا من قبل دموع في الثلاثاء 29 سبتمبر - 21:02:55 عدل 1 مرات
faracha
عضو ملكى
عضو ملكى
faracha

رايق
انثى

بطاقة الشخصية
الوطن:
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الثلاثاء 29 سبتمبر - 19:51:31

بسم الله الرحمن الرحيم
سلامي للجميع
اللـــــــــــــــــــــــــــهم صلي وسلم وبارك على شعلة العلم ومنار الهداية حبيبنا المصطفى صلوات الله عليه
موضوع قمة سيبقى ذكرى لكل من ترك قلمه ليخط اسمى عبارات الصدق والوفاء والمحبة
بين اسرة ان صح التعبير لا تضاهيها اسرة من كل جوانبها
منتدى الاماكن منتدى كان له وقع كبير في نفوسنا منتدى شعاره الصداقة والوفاء والاحترام
هو فعلا مكاننا لا مكان لنا غيره
اشكركم واشكر لكم وصفكم لي
واشكرك يا زعيم لفكرتك

على قدر ما قد اكتب او ما اصف لن اوفيكم حقوقكم
صعب ان تصف شخصا لك معه ذكريات في صفحات
لانو في اشياء يعجز اللسان والقلم عن ادراكها

على بركة الله
الزعيـــــــــــــــــــــــــــم
اولا وقبل كل شئ اشكرك على مجهوداتك المتفانية في ابقاء هذا المنتدى حضن يضم اسرة جمعت على اساس من الحب والاخلاص والوفاء
مروان شخصية قوية كتير هو فعلا زعيم
حساس وصريح الى ابعد الحدود يتميز بالشفافية فعلا كان لي الشرف يوما اني تعرفت عليه
شخصية ان صح القول صعب نسيانها او تناسيها
كم اعشق قلمه ابداع يليه ابداع تقف عاجزا امام فصاحته ومعاني كلماته لا يسعك القول الا لا تعليق
لك مني اسمى عبارات الشكر والتقدير

dead-gothica
خولة اختي او اكتر من اختي صديقة مقربة ليا كتيير صديقة الطفولة تفهم عليا من غير ما احكي شخصيتها قوية كتير متفائلة تحب التطلع لكل ما هو جديد ومفيد
انسانة متاثرة باللغات الاجنبية كتير
تعرف المعنى الحقيقي للصداقة
ربنا يخليكي ليا وما يحرمني منك
تحياتي يا اختي يا صديقتي الغالية

دموع
دي بقى حالة خاصة انسانة قمة بحيها من كل قلبي
اول من تعرفت عليه في المنتدى تعلقت بيها كتير انسانة محبوبة من قبل الجميع تسعى لنشر السعادة في قلوب غيرها من غير ما تحس كل ما كلمتها تتشد ليها اكتر وكل يوم اكتشف شئ جديد في شخصيتها وميزاجها
مجنونة شكولاطة
زوقها كتير عالي دمها خفيف غيابها يكون ملحوظ لانها صاحبة الحضور الدائم مرات بتمر علينا ساعات بنحكي وما بنشبع من بعض يعني الكلام غير ممل معها بل بالعكس

ربنا يخليك ليا وما يحرمني منك ابدا يا صديقتي الغالية اخت مثالية بلا منازع

sad angel
سالي دي بقى انسانة عطوفة كتير زوقها يجنن مواضيعها مميزة دوما
غيابها يكون ملحوظ لانها صاحبة الحضور الدائم والردود المميزة
تترك بصمتها في كل موضوع
تتطلع الى الاعالي دوما
قلبها طيب بتحب الكل
وجنرال قوات حوااء شدي حيلك فلتحيا حواء
ربنا يوفقها ويسعدها دوما
تحياتي ليكي يا بيوتي

jina

جينا شاعرة المنتدى مواضيعها تستهويني كتير ومثل ما قال مروان فدائية غزة
مع اني مو مقربة منك كتير بس بحبك تشديت ليكي كتير
شاعرة صخرت قلمها للدفاع عن حواء في خضم الحرب القائمة
تحياتي ليكي بحيكي كتير ربنا يوفقك

dido

خالد انسان قمة تاثرت بغيابه كتير فهو الصديق والاخ يتميز بغموضه وقراراته المفاجاة يخلق جو من المتعة والفرحة
تلتمس من كلامه الحكمة
تعجبني افكاره ورورعة تفكريه
اسلوبه اللغوي مميز جدا ولا يكاد يخلو موضوع من وصفه المدقق
يخجلك بردوده الفواحة بعطر المحبة والصدق
تحياتي لك اين ما وجدت مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق والسعادة الدائمة ان شاء الله

بسمة المنتدى
هي فعلا بسمة تملا المنتدى ببريق ساحر
انسانة بشوشة متفائلة صاحبة افكار قيمة
ربنا يسعدك في حياتك الجديدة ونتمنى لقائك مرة اخرى في موضع اخر
مع تمنياتي لك بالهنا والصحة

rachid2888

رشيد صاحب النزاعات والحروب على حواء غلبتنا معاك يا اخي
رشيد اخ مميز مواضيعه قيمة شخصية محبوبة قلبه طيب
بحيك من كل قلبي

ميما وروضه

ام ميما دي حكيمة المنتدى مثل ما قال مروان بحسها قريبة مني كتير رغم فارق العمر اللي بيني وبينها الا انها بتحسسني عكس كده خالص
صاحبة النصح الدائم والارشاد بتحب الكل زي ما يكونوا جزء منها
ربنا يحفظلك بناتك ويديمهم تاج فوق راسك
ويهنيك ويسعدك يا رب زي ما اسعدتنينا بتواجدك معانا وحبك اللي غمرنا
وحشتيني كتييييييييييييييييييييير

رونة رؤى
ام روان انسانة حنينة وبتحب الخير للكل اشتقنالك كتير

مواضيعها بتعجبني وردودها بتفرحني
ربنا يوفقك يا رب

karimou82
بتعجبني فلسفته كتير وخاصة تعقيباته على المواضيع انسان بحب المواضيع الجدية
يحاول يقنعك بافكاره
لديه رصيد ثقافي ثري ربنا يوفقك اخي واتمنى رجوعك لنا قريبا يا رب

Mohamed
شخصية غامضة كتير ما سبقلي حكيت معه
قليل الكلام على ما اظن انك تعمل كثيرا بحكمة الصمت من ذهب
مواضيعك مفيدة وقيمة
احترامي وتقديري لك

همسه حالمه
سمر انسانة قليلة الكلام سريعة الخروج من الشات
بحسها انسانة غامضة
ربنا يحميك يا رب

عاشق الزوق
عندليب المنتدى وجوده مميز يضفي جو مرح ومفيد بتواجده
تحياتي لك اين ما وجدت
مع تمنياتي لك بالعودة لاحضان المنتدى الغالي

NONNA
شخصية مرحة طيبة القلب قليلة التواجد
بتسال كتير عن احوال غيرها ربنا يوفقها ويحميها يا رب

واسفة اذا كنت اسات لواحد من اعضاء المنتدى او جرحت مشاعره او شئ من هذا القبيل
مع تمنياتي للجميع باللمة الممتعة والمفيدة تحت سقف واحد وفي احضان منتدى غالي منتدى الاماكن

تقبلوا تحياتي فراشة المنتدى
الزعيم
المدير العام
المدير العام
الزعيم

مبسوط

بطاقة الشخصية
الوطن:
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الجمعة 2 أكتوبر - 1:40:58

اكملو يا اعضاء
ادخل واترك بسمتك
دعوى للاعضاء للمشاركة
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1السبت 3 أكتوبر - 2:25:26

السلام عليكم
بسم الله وكفى والصلاة على النبي المصطفى
بداية أقول انه ربما هته من آخر الموضوعات التي ساكتبها واتمنى ان اكون وفقت في طرحي وفي هدا الموضوع بالتحديد وما توفيقي الى بالله رب العالمين
اتمنى من كل قلبي ان اكون قد وفقت الى حدما في انتقاء الكلمات وآسف مسبقا ان قصرت في حق احدكم او احداكن
على بركته تعالى نبدأ
بسمة المنتدى
انسانة ماشاء الله اول شخص عرفته من غير الجماعة صحابي القدامى واعدروني ان قلت الاقرب الى نفسي عشت معها في المنتدى ايام ماراح انساها بحياتي شخصية قوية امرأة حديدية ثقافة ماشاء الله نسمة عليلة في كلامها لاتحس معاها بانك في الجزائر وهي في مصر تحس كانك تتكلم مع نفسك كوميدية في الهزل وجدية عند الجد وحقيقة تستحق لقب بسمة المنتدى اتمنى لها كل السعادة في حياتها وادا حدث في يوم ما ودخلت وقرات كلامي فاقول لها تستحقين المزيد ولسه جرحي ما اندمل لانك فضلتي الواد خطيبك علي هههههههههههههه
ملاك
انسانة قلبها كبير قليلة الظهور لكن لكن عند حضورها لها وزن احس انها تحاول ان تخفي شخصيتها لاادري لمادا ممكن بتخجل بس انسانة في منتهى الرقة والعدوبة اتمنى لها كل خير واتمنى ان تبقى وتتعرف على باقي الاعضاء من بعد ما اتركه ومتاكد انه الكل رح يحبها فاطمة لكي مني اجمل تحية وسلام
سالي
شخصية لها وزن في المنتدى حالمة رومنسية لاقصى الحدود خفيفة الظل محبوبة الراعي الرسمي لمنتدى الاماكن هههههههههه صحفية المستقبل لكن في المجلات الفنية هههههههه
ثقافتها ماشاء الله عليها يظهر من كلمها تعلقها بالحياة مع تمسك بدينها وخلقها شخصية فريدة من نوعها اتمنى لها دوام الصحة والعافية ودوام الحضور في المنتدى سالي لكي مني اطيب الود وشكرا لك على كل شيئ
مي
احد اعمدة المنتدى التي بدونها ان لم ينهار المنتدى كانت خسارته بها كبيرة شخصية فدة متكاملة رومنسية متخلقة بتحب بلدها ومن افضل الشخصيات التي عرفتها في المنتدى وحتى في حياتي كل مرة تاتيك بالجديد في الدين والثقافة والادب والحب الخ
انسانة عطوفة كريمة تغدق على كل من يعرفها رقة وحنية مخلصة في علاقاتها ان تكلمت معها لاتقدر نسيان كلامها العدب ابدا شيئ آخر مراسلة النيل في تيمور الشرقية مستقبلا ههههههه مي لكي مني اجمل تحية وفائق التقدير موفقة بادنه
سارة او الفراشة
آخر العنقود في المنتدى مرحة محبة للحياة حاملة شعلة المنتدى بعد عمر طويل ان شاء الله
اتوقع لها ان تكون مصممة ازياء في المستقبل او مهندسة ديكور وهي فعلا صاحبة الدوق الرفيع سارة تحية لك وكل التوفيق اتمناه لك
ميما وروضة
بركت المنتدى ام بكل معاني الكلمة الصدر الحنون للمنتدى ولو اني زعلان منها عشان بوزتلي البت منى بس معلش هههههههههههههه ولايهمك مزحة خفيفة اقبليها من مودع
حفظ الله لك بناتك واتمنى لك دوام الصحة والعافية شكرا على كل شيئ
ام روان
حماتي العزيزة هههههههههههههههه ما تنسيش ابقي خدي بالك من خطبتي ها ههههههههههه
ربنا يخلهالك بركت المنتدى كما قلت هي واختها الفاضلة استادة بكل ما تحمله الكلمة من معنى
ام روان ربنا يخليلك البنات ولتمنى لك موفور الصحة والعافية واتمنى لك كل خير
جينا
الجنرال الحوائي وسامحيني على التعبير الدكتاتوري في الاراء هههههههه معلش ما تزعلي قد تكون آخر كلام يوجه مني لك فتجاوزي عني المسامح كريم واكيد قلبك كبير ومسامح
شخصية لها وزنها في المنتدى آراء رزينة وحب منقطع النظير للبلد الحبيب فلسطين فك الله اسره آسف على كل شيئ واي استفسار او اشكال كلمي Sad او احد الاعضاء وانا جاهز دائما في الخدمة لك مني اطيب المنى واسمى معاني التقدير والاحترام
Sad
غني عن التعريف نعرف بعضنا من مايقرب العشر سنوات شخصية قيادية بالفطرة عنده سلاسة في التعامل يدخل القلوب من دون طرقها ليس بالضرورة لقلبي انا ولكن.. خفيف الظل محبوب البنات ههههههههههه شخصية تستحق القيادة احترمه جدا اتفق معه في جوانب من شخصيته واختلف معه في بعضها سنة الله في خلقه ولن تجد لسنة الله تبديلا مروان لك مني اسمى معاني الشكر على هدا الصرح الدي في خضمه خضنا غمار تجربة فريدة ترجمنا فيها جزئ من شخصياتنا واخرجنا فيها مكنونات النفس وتعرفنا على اناس اقل ما يقل عنهم انهم رائعين عاش المنتدى وعاش اعضائه سلام
محمد الامين او الشيخ الفاضل
صديقي مند ما يقارب 15 سنة انسان ما شاء الله قمة في معضم الجوانب متدين لكن خفيف الظل ولاتحس معه بانك اقل منه دائم الحديث عن الامور الدينية وكومدي في وقت الهزل الشهادة لله اني اتعلم منه الخلق مواضيعة قمة منتقات بعناية مع انه يميل الى السلفية الوهابية قليلا الى انه متوازن الافكار واننا اقدره اشد تقدير امين لك مني كل الاحترام والتقدير واتمنى ان تدوم صداقتنا في امان الله
خاليد او ديدو
حتى الاسم الدي اختاره اسم مغنية تعجبني كثير ودوقها رفيع في الموسيقى رغم اني لم التقي به في المنتدى في فترة نشاطه الى ان ما اعرفه عنه في الحياة الواقعية كل خير اعرفه من ما يقارب ستة سنوات او اكثر شخصية محبوبة سلسة لاعب جيد في كرة السلة انسان لاتملك الى ان تقدره وتحترمه انسان فوق الوصف خالد لك مني اجمل تحية

كريم
او الحكيم كما يحلو لي ان اسميه انسان ما شاء الله ترجمة واقعية لنمودج العصري لشباب المثقف الواعي المتدين والمنكب على الرقي بالمواضيع سلاسة في الافكار روعة في انتقاء المواضيع عناية بالغة يعني اقصى درجات التكامل و الاحترافية لاتصدق متى يضع موضوع حتى تنكب على قراته بنهم انسان قل نظيره بين شباب اليوم كريم ان قرات يوما كلماتي فاهديك اسمى معاني الاحترام والاعجاب بشخصيتك الفدة وفقك الله
bboysid.
عبقور المنتدى نمودج لشباب الدين تحتاجهم الامة في المستقبل في ظل الثورة المعلوماتية حتى دوقه الموسيقي رفيع جدا صاحب البرامج المدوية انسان ياباني التفكير بامتياز
سيدو اقول لك لا تقطعنا من برامجك الرائعة وشكرا
بقية الاعضاء المحترمين كنونا وسمر وحنان والعسيلي وووو ..الخ كلهم شخصيات ما شاء الله قليلي الظهور لكن لهم بصمات عند حضورهم اتمنى لهم كل خير وارجو ان لا يحرمونا ويحرموا المنتدى من طلتهم واخبارهم
اخيرا هته اضافة ارجو ان لاتكون ثقيلة
وهي فكرة اتمنى ان تجسدوها وهي *بقعة ضوء* يحكي فيها كل عضو عن نفسه يعبر لنا عن مايجول في خاطره احلامه تطلعاته الخ

رشيد شخص كما عرفتموه بمساوئه العديدة وحسناته الجد قليلة لكن هدا ما قدرت عليه
انسان بسيط متعجرف بعض الشيئ يمكن لست جميل المحيا كثيرا لكن الحمد لله مقتنع بشكلي ولست محبوبا ايضا قد تحسونني وحتى انا احس بهدا الشيئ انني منفصم الشخصية

انا والعياد بالله من قولت انا انسان حالم لابعد ما تتصور ولكن مع هدا فانا واقعي لابعد ابعد ما يتصور اعيش في عالمي الخاص قد يكون بحر من الاحلام لكن لا ادري احسه عالما يعجبني
انسان اعشق وطني لنخاع واعشق كل بلاد العرب والاسلام جل ما اتمنه ان اقدم لوطني وعروبتي القليل مما اعطتني اياه
واقصى ما اتمنى ان ارضي ربي ورسولي وان ابر والدي هدا كل ما ابتغي او اساسيات حياتي انا فعلا مقصر من ناحية كل ما دكرت خصوصا ديني لكن اتمنى ان اكون افضل فدعو لي بالهداية والصلاح فهدا ما اتمناه منكم فعلا

في الاخير اعرف ان ما قلت وحتى ترتيب الاسماء سيكون فيه كثير من اللغط لكن اقول اني حاولت لابعد الحدود ان اكون صادقا في كلامي وانا اعي مادا فعلت فاي شخص قصرت في حقه فانا آسف ارجوك يا هدا او يا هته الدين اخطئت او قصرت في حقهم ان تسامحوني من قلوبكم فما علي من دنوب يكسر ظهري فلا تزيدواعلي العبئ

شكرا لكم والف شكر واتمنى لكم النجاح هدا آخر موضوع اكتبه فقد وصلت الى مبتغاي وحققت ما تمنية ان افعله وساسعى في الخفاء الى رقي المنتدى وساواصل دعوة اعضاء اليه ولمن ارادني انا اعطيه رايي فالامايل موجود والسكايب موجود في المعلومات عني وسدقوني لن انسى احلى ايام عشتها بينكم وسيظل قلبي وقلمي مفتوح لكم واي سؤال انا جاهز

مبدئيا سارد على الردود التي تلقيتها ولن اكتب بعدها شيئ الى في ما يتعلق بالحرب مع حواء فانا لن انسحب حتى النصر او الموت واي هجوم انا جاهز للرد لكي لا يعد كلامي هروب وساكون موجود والدي احب ان يكلمني ساكون في الشات وقت دعوته لي وشكرا لكم من الاعماق

اخوكم رشيد وسامحوني على كل شيئ
مـــى
نائبة المدير
نائبة المدير
مـــى

مخربها
انثى
المزاج : كلون تراب ارضـــى

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1السبت 5 نوفمبر - 3:14:20

هنــــــــــــــــا كان نبض الاماكن
هنا الكلمات التى تعودت كل مرة أن تعود لها لاحساسك بصدقها
هنا كان شيئ حقيقة بشدة

JiNa
مشرفة الاعضاء
مشرفة الاعضاء
JiNa

مبسوط
انثى

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الأحد 6 نوفمبر - 0:51:41

فعلا يامي كان هنا نبض أماكن
وأياماكم كانت حلوة
مرسي مي .
عقلية_DZ
عضو ملكى
عضو ملكى
عقلية_DZ

مبسوط
ذكر

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الأحد 6 نوفمبر - 1:45:03

واش Sad راه خلقلي هنا النديب على الاطلال ها شريلهم كبش وديرو مشوى قناش تتحرك الحية لا يخلقلي النق هنا ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) 557923
عاشقة الجنة
عضو جديد
عضو جديد
عاشقة الجنة

مبسوط
انثى
المزاج : مستقر

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الأحد 13 نوفمبر - 20:07:43

يا الله هنا كانت كلمانتا تسبح وطير وكنا في قمة السعادة
رضاك غايتى
عضو ملكى
عضو ملكى
رضاك غايتى

متضايق
انثى
المزاج : الحمد لله فى احسن حال

بطاقة الشخصية
حالتك في المنتدى:

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)   ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت) Icon_minitime1الجمعة 18 نوفمبر - 23:51:02

ياااااااااااااااااه يا اماكن مهما دخلت مواقع واماكن عمرى ما حسيت باحساى هنا فى الاماكن
وحشتونى اوى اوى ياترى فاكرينى والا نسيتونى
نفسى ترجع الاماكن زى ما كانت ونرجع نتلاقى كلنا تانى
سلامى لكل الاصدقاء والاخوة اتمنى اسمع عنكم كل خير

ذكرى لاعضاء المنتدى من كل عضو في المنتدى 'من انت)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الله ياخذ المنتدى واللي دار المنتدى وأعضاء المنتدى...الي.
» لاعضاء منتدانا الغائبين
» لعبة التحقيق:اسئلة واجوبة لاعضاء الاماكن الحلوين....يلا يا شطار
» ذكرى فى تاريخة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» في ذكرى النكبة 62 : ذُقْنَا المُر